Uw privacy en Tenback Auto's BV

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn verwerken wij de door u aangeleverde persoonsgegevens. Wij vinden het belangrijk dat u weet hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan. Zodat u erop kunt vertrouwen dat uw gegevens bij ons in goede handen zijn.

Als we uw persoonsgegevens gebruiken, houden we ons aan de regels die hiervoor gelden, zoals bijvoorbeeld:

- de Wet bescherming persoonsgegevens
- de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Financiële Instellingen
- het Protocol Incidenten Waarschuwingssysteem Financiële Instellingen
- de Telecommunicatiewet

Waarvoor gebruiken we uw gegevens?

Als u klant bij ons wordt dan vragen wij u om persoonsgegevens. Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken om:

- uw aanvraag te verwerken
- overeenkomsten met u aan te gaan en uit te voeren
- wetenschappelijk onderzoek, statistisch onderzoek en/of marktonderzoek te doen
- te zorgen dat de financiële sector veilig en integer blijft
- fraude te voorkomen en te bestrijden. Hiervoor kunnen we ook gegevens over u op internet gebruiken
- te voldoen aan de wet
- u te informeren over andere of vergelijkbare producten en diensten
- te delen met andere samenwerkende partners van Tenback Auto's BV

Welke gegevens verwerken wij?

De persoonsgegevens die wij vragen zijn afhankelijk van het product of de dienst. Bij het aangaan van een financiële dienst hebben wij uw gegevens nodig. Denkt u hierbij aan uw naam, adres en woonplaats, e-mailadres, telefoonnummer en bankrekeningnummer. Ook vragen we gegevens die nodig zijn om een overeenkomst met u te sluiten en om u te kunnen adviseren. Deze gegevens zijn nodig zijn om het risico te kunnen inschatten. De hoeveelheid (persoons)gegevens kan dus per product of dienst verschillen.

Wij leggen contactmomenten vast

Veel contacten tussen u en ons kunnen telefonisch, via internet, e-mail, chat, apps of social media verlopen. Ook wordt nog veel informatie uitgewisseld via brieven en formulieren. De gegevens gebruiken we om uw vragen te beantwoorden, persoonlijke aanbiedingen te doen of om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Wij nemen telefoongesprekken op

Als u ons belt of als wij u bellen kunnen we het telefoongesprek opnemen. Zo kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren. Daarnaast nemen we bijvoorbeeld bij telefonische transactie-opdrachten gesprekken op. Als het nodig is, kunnen we terugluisteren wat wij met u hebben afgesproken. Het helpt ons ook om analyses uit te voeren om onze informatievoorziening te verbeteren. De opgenomen telefoongesprekken worden na uiterlijk 30 dagen gewist.

Wij verwerken openbare gegevens en gegevens van marktonderzoekbureaus

Voor het sluiten van de overeenkomst en verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening gebruiken we ook openbare gegevens. Bijvoorbeeld van het Kadaster of de RDW. Daarnaast gebruiken wij gegevens van marktonderzoekbureaus. Die gebruiken wij onder meer voor marktanalyses. En om u aanbiedingen te doen die voor u interessant kunnen zijn.

Wij gebruiken cookies op onze websites

Cookies zijn kleine tekstbestanden die bij een bezoek aan onze website automatisch op uw computer, tablet of mobiele telefoon worden geplaatst. Er zijn verschillende soorten cookies. Functionele cookies die zorgen voor een goede werking van onze website plaatsen we altijd. Voor andere cookies (zoals tracking cookies) informeren we u eerst hoe u deze uit kunt zetten. Surft u verder op onze website dan worden deze cookies geplaatst. De gegevens die wij verkrijgen via deze cookies gebruiken wij om u aanbiedingen en advertenties te sturen of te laten zien die bij u passen.

Wat zijn uw rechten?

Wilt u uw persoonsgegevens inzien of wijzigen? U kunt ons vragen de persoonsgegevens die wij van u hebben vastgelegd, in te zien. Stuurt u ons dan een verzoek. U krijgt dan binnen 4 weken een overzicht van uw gegevens. Kloppen uw gegevens niet? Laat het ons weten. Wij passen de gegevens dan aan.

Krijgt u liever geen informatie over onze producten en diensten?

U kunt zich afmelden voor reclame per post of per e-mail. Bij elke commerciële e-mail die u van ons krijgt staat onderaan een link. Daarmee kunt u aangeven dat u die informatie in de toekomst niet meer wilt ontvangen. U kunt ons ook een e-mail sturen via onze website Daar kunt u ook andere wijzigingen doorgeven. Bijvoorbeeld als u niet wilt dat wij uw e-mailadres gebruiken. Onze medewerkers kunnen u ook bellen voor commerciële doeleinden. Als u tijdens het gesprek aangeeft dat u dit niet wilt, zorgen wij dat u niet meer hiervoor gebeld wordt.

Veiligheid van uw persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens zijn goed beveiligd. Bescherming van uw privacy is belangrijk. Voor u én voor ons. Wij gaan altijd zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Verder hebben wij maatregelen genomen waarmee u onze website veilig kunt bezoeken en gebruiken. Met die maatregelen voorkomen we misbruik van gegevens. Ook onze IT-systemen hebben we daarom goed beveiligd. Bijzondere persoonsgegevens behandelen wij extra zorgvuldig
Heeft u nog vragen?

Heeft u vragen over de manier waarop wij omgaan met uw persoonsgegevens? Neem dan contact met ons op.

Wij kunnen het Privacy Statement aanpassen

Als er nieuwe ontwikkelingen zijn rond bedrijfsactiviteiten of als er iets verandert in de wet of rechtspraak kunnen wij het Privacy Statement aanpassen. Kijk daarom af en toe of er iets veranderd is. Dit Privacy Statement is het laatst gewijzigd op 16 maart 2018.